Wednesday, June 24, 2009

lekat terpahat...

aku tak bisa mengungkap perasaan ku hari ini..

semalam..
ku gumbira bersama teman2 ku..
ku buat laku yang tak pernah ku laku..
ku rakam kenangan yang bisa membuat aku terkenang..

hari ini..
ku gembira ku di hargai..
ku gembira melihat gelak tawa teman ku..
namun ku jua sayu melihat tetes air mata mereka..

kepada tak urg yang di tikam jauh2..jangan berputus asa..anggap towk semua satu lagi cabaran yang mampu tak urg lalui macam hari2 besa..aku doakan tak urg dapat yang terbaik dalam hidup tak semua..

kepada lelaki itu..sesungguh nya sayang ku semakin mendalam setiap kali mentari menyinar tuk memberi cahaya dalam hari2 ku..namun ku tau kita tak mungkin bersama..huh..dengan senyuman hambar aku ingin sekali merelakan perasaan ini pergi..namun aku tak mampu..ku hanya bergantung kepada masa2 yang bakal berlalu pergi untuk membasuh cinta ku pada mu..
agar hati ku menjadi puteh tanpa warna..menjadi kosong tanpa jiwa..menjadi beku tanpa cinta..

1 comment:

  1. wasehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................jiwang abeeshhhhh......

    ReplyDelete